mvp events

festivalové aktivace

 

festivalové aktivace

Na festivalech nabitých programem, na který je soustředěna návštěvníkova pozornost, není jednoduché zaujmout. Pro aktivaci je nutná znalost prostředí a chování cílové skupiny ve specifickém prostředí.

 

ASAHI SUPER DRY ZONE

  • unikátní prezentace prémiové značky ASAHI v rámci Colours of Ostrava

  • vytvořili jsme unikátní řešení, které propojilo filozofii značky s její prostorovou vizualizací

  • zóna vyrobena na zakázku a umístěna v lukrativním prostoru areálu s výborným výhledem

  • doprovodný program: cooking show s KAMU, sushi, kaligrafie

 

modrá zóna české spořitelny

  • největší partnerská zóna na jednom z největších festivalů v ČR

  • festivalová chill out zóna: odpočinek, občerstvení, soutěže, aktivity, kino, soutěže pro návštěvníky s využitím nejmodernějších technologií

  • diskuzní fórum Ozvěny Melting Potu s VIP hosty Vojtou Dykem, Kovym, Tomášem Hanákem či Tomášem Šebkem

  • interaktivní bar a laserové projekce

  • vlastní mobiliář ‘event selection’

 

kavárna štěstí

  • letní aktivace pro podporu prodeje vybraných stíracích losů Sazky

  • prémiová festivalová kavárna a večerní bar, kde zákazník ke své kávě či drinku dostane stírací los

  • vlastní mobiliář ‘event selection’