Roadshow a aktivační kampaně

Budování vztahů se zákazníky

Oslava první várky

  • Roadshow po „Plzeňských” hospodách měst ČR u příležitosti výročí uvaření první várky plzeňského piva
  • Oslava uvaření prvního ležáku na světě jak jej známe dnes
  • Jednoduchý, ale efektivní koncept
  • Hospody navštívil náš promotým sestavený z herců - postava prvního sládka Josefa Grolla, šenkýřka, bednář a autentický koňský povoz s formankou, která skutečně v Plzni stále rozváží pivo do hospod
  • Slavnostní naražení soudku První várky plzeňského piva současným sládkem PU
  • Doprovodný program, muzika, soutěže
  • Roadshow trvá šest týdnů, je důležité udržet nadšení a autentičnost celého týmu
  • Výběr profesionálních herců, minimální obměny produkčního týmu pro vytvoření stmeleného kolektivu, dobré nálady a nadšení pro věc
Klient Plzeňský Prazdoj a.s., Pilsner Urquell
Realizace 2013, 2015, říjen a listopad 2016
Místo celá ČR, 36 hospod
Návštěvnost cca 3 000 osob

Zonky roadshow ochodní centra ČR

  • Roadshow po 10 největších obchodních centrech České republiky
  • Vizuální stánek doplněný fotokoutkem
  • Zonky odborní specialisté připraveni poradit se službami Zonky
  • Mikromagie, kouzelník ukazující na kouzlech kam mizí peníze v běžných bankách a jak klientům zůstávají u Zonky
  • Hostesky poskytující základní informace o službách a rozdávající letáky s informacemi o službě Zonky zlevňovače
  • Převlečený Zonky chodící po OC a rozdávající merchandising
Klient Zonky s.r.o.
Realizace říjen a listopad 2016
Místo celá ČR
Návštěvnost 3 600 osob