Festivaly a sportovní akce

Komunikace s veřejností

Gambrinus den

  • Navrhli a vytvořili jsme první ročník unikátního pivního festivalu v centru Plzně pro pivní brand, který ještě svůj festival neměl
  • Vybudovali jsme největší obsluhovanou pivní zahrádku s pivem čepovaným do skla v ČR - 5 000 obsluhovaných míst na sezení a hudebním zážitkem
  • Změnili jsme tvář města Plzně ve stylu velké letní městské slavnosti
  • Vyvinuli jsme celý koncept festivalu od marketingu, přes způsob prodeje, po aktivaci a logistiku
  • Založili jsme tradici pivního festivalu se skvělým hudebním programem na čtyřech scénách
Klient Plzeňský Prazdroj a.s. / Gambrinus
Realizace červen 2016
Místo Plzeň
Návštěvnost 25 000 osob

Barevná devítka 2004 - 2016

  • Oblíbený multikulturní festival
  • Více jnež 30 zemí představuje svou tradiční hudbu, tanec, ručně vyráběné suvenýry a také domácí kuchyni
  • Soutěže a workshopy, atraktivní kapely
  • Rozšířujeme kulturní rozhled návštěvníků
  • Zapojujeme etnické menšiny do kulturního dění v Praze
  • Festival působí jako prevence proti rasismu, xenofobii a dalším formám rasové nesnášenlivosti
Klient MČ Praha 9
Realizace srpen 2016
Místo park Podviní, Praha 9
Návštěvnost 10 000 osob
Financování zajišťujeme finanční partnerství - sponzoring, granty

Dostaň Jágra

  • Tři dny plné sportování a výzev
  • Děti 6-11 let si změřily síly se samotným Jaromírem Jágrem
  • 10 disciplín s profesionálními trenéry - vyhodnocení a odborné doporučení vhodného sportu pro každé dítě
  • Jarda Jágr s každým z dětí v osobním kontaktu v průběhu 3 dnů
  • On-line aktivace
Klient Sazka, a.s.
Realizace srpen 2016
Místo Sportovní areál Ministerstva vnitra Stromovka
Návštěvnost pro děti registrované v průběhu on-line kampaně - 300 dětí