Chameleon ve světě eventových stanů nabízí úsporu i snadné zacházení

Asi to znáte, že opakované zapůjčování eventového vybavení začne časem lézt více do firemního rozpočtu než pořízení vlastního, jehož cena se naopak s každou akcí vrací zpět. Pokud spravujete více značek, neznamená to, že nutně musíte kupovat za milióny sérii různých eventových stanů. Může vám stačit jeden se šikovným příslušenstvím.



Zdroj: vybaveniproakce.cz


Stačí ho převléknout

Stany značky X-Gloo – ano, opět se k nim vracíme s jejich další přidanou hodnotou – umožňují rychlé a snadné střídaní brandu. Samozřejmě s jedním stanem nelze prezentovat dvě značky na různých místech ve stejný čas, ale s jakýmkoliv časovým rozestupem to jde raz dva.


Jestliže tedy potřebujete propagovat více značek, stačí si pořídit jedno tělo stanu a tolik výměnných bočnic či plachet, kolik máte brandů. Tato výměna nijak neovlivňuje jednoduchost rozložení nebo manipulace se stanem a samotné konstrukci vůbec neškodí.


Na stany o velikosti 5x5 nebo 6x6 metrů existují elementy za cenu okolo 6000 korun. S těmi pak ekonomicky přizpůsobíte stan právě té značce, se kterou na akci vyrážíte. Ceny jsou navíc příznivější než dříve. Střecha s celoplošným potiskem na stan Crossover o velikosti 8x8 metrů dnes vychází na 148 400 Kč, bývala o 30 000 Kč dražší.


Počty mluví jasně

Když už jsme u čísel, pojďme si ukázat, o kolik levněji vyjde využití jednoho stanu pro více brandů místo koupě celého „stanového parku“. Zatímco Crossover velký 8x8 metrů stojí 333 200 Kč, druhou značku v podobě výměnné střechy lze mít za 148 400 kč, tedy méně než polovinu ceny celého stranu.


Vlastní vybavení má také výhodu v tom, že jakmile se s ním jednou naučíte zacházet (což u i X-Gloo trvá pár minut), je pro vás postavení zázemí na jakékoliv akci doslova hračkou. Vždy víte, jak velké vybavení budete muset převézt i jak dlouho vám zabere jeho sestavení na místě. Zkrátka přesně víte, do čeho jdete, což vám šetří čas a v neposlední řadě nervy se zdlouhavým zacházením s nekvalitním nebo zbytečně komplikovaným vybavením, na které navíc nejste zvyklí. S vlastním vybavení může jeden tým lidí snadno prezentovat více značek, protože systém zůstává stále stejný.


Vlastní vybavení v cizím skladu

Nicméně nalijme si čistého vína, zakoupení vlastního vybavení přináší i starosti, co se týče čištění, údržby a uskladnění. A protože se nám myšlenka toho, aby firmy disponovaly vlastní eventovou výbavou, natolik zalíbila, rozšířili jsme portfolio našich služeb o možnost uskladnění a celkové správy stanů, jež si klienti zakoupí.


Jestli tedy přemýšlíte nad koupí eventových stanů, nemusíte se obávat o prostor, ve kterém je budete mít uložené. Navíc zajišťujeme také pravidelnou každoroční kontrolu stavu jednotlivých stanů, případně také dovezení na místo konání akce, rozložení a následně i složení a opětovné uskladnění. Pořízení vlastního vybavení k propagaci značky „v terénu“ snad víc už zjednodušit nelze.