Eventy, které byste měli plánovat právě teď

Uvolněná předprázdninová nálada je ideálním předpokladem pro vydařený event, kterým chcete potěšit a odměnit své obchodní partnery či zaměstnance. Plánovat ho však doporučujeme už teď v dubnu, aby se stihl realizovat nejpozději do půlky června.

zdroj: investir.lesechos.fr

Dětský den pro rodiny

Konec května a samý začátek června se obvykle nese v duchu akcí pro rodiny s dětmi, protože na 1. června připadá Mezinárodní den dětí. Tento termín je skvělou příležitostí, jak se před létem potkat se zaměstnanci, klienty i obchodními partnery v neformálním režimu a odměnit je za spolupráci příjemným dnem pro celou jejich rodinu.

Plnohodnotný dětský, nebo chcete-li rodinný den lze zrealizovat poměrně rychle a za rozumný budget. Nejefektivnější je určit téma, které se nese celou akcí. Propojuje stezku s úkoly pro děti, soutěže, design pozvánek, případně i dress code v kostýmech… Téma většinou baví nejen děti, ale i dospělé.

Opékejte buřty, mlsejte cukrovou vatu

Co se programu týče, osvědčené jsou aktivity, při nichž si děti potrénují rychlost, postřeh a vědomosti. Nezklame ani malování na obličej, které lze také provázat se zadaným tématem, ovšem pozor. Pokud byste na akci zároveň měli nafukovací hrad, který jsme v jednom z předchozích článků nedoporučovali, vězte, že děti s namalovaným obličejem v něm dovádět nesmějí a může tak dojít k množství zbytečného zklamání.

V rámci občerstvení pro rodinný event myslete na zdravé (a např. méně solené) pokrmy pro děti, ale také na klasiku v podobě opékání buřtů. To patří k oblíbeným rodinným rituálům, které hosté většinou ocení. Alternativou pro ty, které buřtem neuctíte, je třeba kukuřičný klas. V nabídce sladkostí jistě nic nezkazíte klasikou v podobě cukrové vaty. Věděli jste, že má pouze okolo 50 kalorií?

Pokud byste chtěli rodinný den nějak ozvláštnit, propojte ho s výletem vlakem. Už cestou můžete účastníky vtáhnout do tématu akce pomocí úkolů apod. U pražského eventu je alternativou třeba plavba parníkem po Vltavě.

Benefit pro zaměstnance

Udržovat fungující a přátelské mezilidské vztahy ve firmě je základem poctivé práce a potažmo úspěchu. Milou pozorností pro zaměstnance může být mimo jiné již zmíněný rodinný event, ale také sportovní den či outdoorová akce mimo město – případně i s večerní párty a přespáním.

Na těchto akcích se kolegové mezi sebou i společně s nadřízenými lépe poznají, což více stmelí kolektiv. Máte šanci svůj zaměstnanecký tým lépe poznat, což je skvělé po pracovní i lidské stránce. Stejně tak se blíže poznají samotní zaměstnanci a v řadě případů se poté zefektivní jejich spolupráce.

I tyto akce bychom jednoznačně doporučili naplánovat na květen nebo začátek června, než se část týmu rozprchne k moři a jinam na dovolenou.

Den otevřených dveří

Den otevřených je sice možné uspořádat celoročně, jaro je ale přece jen asi tím nejlepším obdobím. Proč? Máte možnost pozvat hosty nejen do interiéru, ale také na zahradu či terasu své firmy, kde jim nabídnete tolik oblíbené vaření pod širým nebem.

Stačí příjemná hudba, gril a jednoduchý bar a maximalizujete tím efekt prezentace své společnosti. Navíc se vyhnete tlačenicím uvnitř, protože se tam lidé nebudou přehnaně dlouho zdržovat. Pak už je jen na vás, zda venkovní pohoštění propojíte třeba s atraktivním hudebním vystoupením, soutěžními aktivitami nebo něčím dalším.

Konference s nálepkou neformální

Propojit pracovní program s odpočinkem je velmi efektivním formátem eventů pro klienty. Konferenci a další formální rozvrh můžete na jaře a také koncem léta (v září) zpestřit výlety, wellnessem apod. Stačí klienty vyvézt na víkend mimo město a nachystat jim vedle pracovních povinností zajímavé volnočasové vyžití. Ideálně však alespoň základně organizované, aby se vám účastníci nerozprchli pryč.